donderdag 10 december 2009

BTExpo...een must voor wie aan de toekomst denkt!

woensdag 9 december was ik aanwezig op BTExpo, de grote jaarlijkse afspraak van reisagenten en vakmensen uit de toerismesector. Ik had mij voorgesteld dat het eerder ging lijken op een soort van vakantiebeurs, maar ik had mij duidelijk vergist. Het was kleiner, maar wel gezelliger en duidelijk bestemd voor de toerisme professionels! Een ideale locatie om contacten te leggen op professioneel gebied.Iedere standhouder was enorm vriendelijk ,begon direct te babbelen , vroeg wie we waren, wat we deden,ze gaven antwoord op alle onze vragen,... Iedereen was duidelijk met plezier daar en dat zag en merkte je.

Ik vond het heel aangenaam om daar rond te lopen, bepaalde specialiteiten te proeven, informatie te krijgen over de laatste nieuwtjes, gratis informatie mee te krijgen, meedoen met wedstrijden,...kortom je verveelde je zeker niet! Bovendien kreeg je talloze gadgets.Het was een leuke ervaring om te zien hoe alles in zijn werk ging en om op de hoogte te blijven van de toeristische nieuwigheden...een echte must voor iedereen die geïnteresseerd is in de toeristische sector.

Aan de ingang kreeg je nog een zakje met nuttige inormatie in: een plannetje en een lijst van de aanwezige standen. Bovendien kon je overal de laatste toeristische newsletters krijgen. De stand van" Jobs for Tourism" bood een website aan waarop we ons konden inschrijven waardoor we alle vacatures i.v.m toerisme toegestuurd kregen.Heel nuttig aangezien we laatstejaars zijn!!

Met andere woorden BTExpo is een ideaal ontmoetingsplatform waar een goede werksfeer, networking mogelijkheden, informatiewinning en het doen van zaken gecombineerd worden met een goede sfeer en een aangename ervaring.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

*My_Tourism_Journal*

Hey iedereen!

ein-de-lijk heb ik mijn blog over toerisme!! Ik ben van plan om er veel artikels op te zetten zodat jullie mijn mening over de toerismewereld kunnen ontdekken . Zoals jullie kunnen zien is mijn blog nu nog maar in de beginfase.
Maarrrr hier komt gauw verandering in....