zondag 20 december 2009

Belg boekt veel late citytrips voor kerst


Er zijn voor deze kerstperiode 4,1 procent meer vakanties geboekt dan vorig jaar. Vooral de citytrips kennen een sterke stijging, melden touroperators Jetair en Thomas Cook.

Vooral de vliegvakanties kennen een lichte stijging .De sterkste stijging wordt genoteerd bij de citytrips. de topvijf is Londen, Parijs, Rome, Barcelona en Praag. De topvijf van de vakantielanden is Spanje, Egypte, Tunesië, de Dominicaanse Republiek en Marokko.

De mensen die nu nog iets willen boeken moeten snel zijn. Want alhoewel de boekingen later op gang kwamen, zit de kerstperiode nu zo goed als vol.Ook de krokusvakantie begint vol te geraken! Positief dus voor de toeristische sector! Is het einde van de crisis eindelijk in zicht? ...Laten we hopen.
Het laatste nieuws 18/12/09

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

*My_Tourism_Journal*

Hey iedereen!

ein-de-lijk heb ik mijn blog over toerisme!! Ik ben van plan om er veel artikels op te zetten zodat jullie mijn mening over de toerismewereld kunnen ontdekken . Zoals jullie kunnen zien is mijn blog nu nog maar in de beginfase.
Maarrrr hier komt gauw verandering in....